”Uden mad og drikke - duer helten ikke”
Det samme gør sig gældende for en vindmølle fra Solid Wind Power. Selv en vindmølle har behov for at blive efterset og serviceret for at kunne yde optimalt.
Selvom vindmøllerne fra Solid Wind Power er designet ud fra minimum 20 års levetid, kræver de løbende vedligeholdelse. Kravene omkring vedligeholdende servicering er fastsat ved lov og møllens vedligeholdelsesmanual. Dette er med til at sikre møllens drift og ydeevne igennem møllens levetid.
Serviceholdet hos Solid Wind Power består af 6 dygtige servicemontører og en serviceleder, som tilsammen har mere end 50 års erfaring med service & vedligeholdelse af vindmøllerne fra Solid Wind Power. Montørerne gennemgår løbende træning og efteruddannelse med henblik på at kunne udføre service bedst muligt.
Serviceafdelingen råder over 3 servicebiler og er alle udstyret med de nødvendige værktøjer og reservedele, der understøtter en hurtig og arbejdsmæssig sikker gennemførelse af vindmøllens vedligeholdelse. Fra Solid Wind Power´s hovedkontor i Skjern, overvåges og følges mere end 800 vindmøller. I Danmark serviceres cirka 500 vindmøller af serviceafdelingen. 🔧🔩⚙️
Med udgangspunkt i vindmøllens serviceaftale, gennemføres planlægningen af møllernes servicebesøg fra Skjern. Planlægningen er med til at sikre at møllen serviceres en gang hvert år
Ved hjælp af SolidSCADA følges møllerne med serviceaftale, således serviceafdeling kender til møllens drift og fejlstatus. Med SolidSCADA har serviceholdene indsigt i møllens fejl- og driftsstatus inden servicen gennemføres.
Serviceaftalen, der tegnes for en periode af 5 årlige servicebesøg, indeholder derudover SolidSCADA (fjernovervågning af møllen), produktgaranti på komponenter ved udskiftning. Serviceaftalen giver også mulighed for at tegne en maskinforsikring og kulancedækning til en fordelspris i aftaleperioden.
Solid Wind Power er lagerførende på alle gængse reservedele eller har aftale med samarbejdspartner om hurtig levering, som sammen med serviceaftalen og SolidSCADA sikre en hurtig udbedring af driftsfejl – typisk indenfor 24 -48 timer
Vagttelefon 24/7/365. Uden for åbningstid, kan Solid Wind Power altid kontaktes på vagttelefonen. 📞
Serviceholdets motto handler om at – ”altid at gøre vores bedste for at hjælpe vindmølleejeren med at sikre vindmøllens højst mulige driftstid”. 💪
Serviceholdet fra Solid Wind Power ønsker alle en fantastisk god sommer og god vind.
🌤⛱😀